Το Πρυτανικό Συμβούλιο, στην υπ΄ αριθμ. 157/1.12.2023 συνεδρίασή του, αποφάσισε ομόφωνα ότι την Παρασκευή 22.12.2023, την Τετάρτη 27.12.023, την Τρίτη 2.1.2024 και την Τετάρτη 3.1.2024, δεν θα λειτουργήσουν οι Διοικητικές Υπηρεσίες και Γραμματείες του Ιδρύματος, πλην εκείνων που είναι απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία του. Επίσης, το Πρυτανικό Συμβούλιο, στην ίδια ως άνω συνεδρίασή του, αποφάσισε ομόφωνα ότι κατά το ως άνω διάστημα, θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 09:30 π.μ. έως 13:30 μ.μ., το Τμήμα Πρωτοκόλλου-Διεκπεραίωσης και Αρχείου (Ισόγειο – Αίθριο κτιρίου Α’ Διοίκησης, τηλέφωνα επικοινωνίας: 2610 – 996628, 996651), στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέτουν τα έγγραφα και την πάσης φύσεως αλληλογραφία τους, που απευθύνεται προς το Πανεπιστήμιο Πατρών, τις υπηρεσίες και τα συλλογικά όργανα του Ιδρύματος.