Το Πρυτανικό Συμβούλιο στην υπ΄ αριθμ. 133/8.06.2023 συνεδρίασή του, αποφάσισε ότι οι Υπηρεσίες, Γραμματείες και οι λοιπές Υπηρεσιακές Μονάδες του Πανεπιστημίου Πατρών δεν θα λειτουργήσουν από τη Δευτέρα 7 Αυγούστου 2023 έως και την Παρασκευή 18 Αυγούστου 2023. Οι ημέρες 14.8.2023 και από 16 έως 18.8. 2023 δεν χρεώνονται ως κανονική άδεια του διοικητικού προσωπικού.
Κατά το ως άνω διάστημα, θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 09:30 π.μ. έως 13:30 μ.μ., το Τμήμα Πρωτοκόλλου-Διεκπεραίωσης και Αρχείου (Ισόγειο – Αίθριο κτιρίου Α’ Διοίκησης, τηλέφωνα επικοινωνίας: 2610 – 996628, 996651), στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέτουν τα έγγραφα και την πάσης φύσεως αλληλογραφία τους, που απευθύνεται προς το Πανεπιστήμιο Πατρών, τις υπηρεσίες και τα συλλογικά όργανα του Ιδρύματος.
Στο διάστημα αυτό θα εργαστεί το διοικητικό προσωπικό των Υπηρεσιών που κρίνεται απαραίτητο, για τη συντήρηση και λειτουργία των εγκαταστάσεων, την προώθηση εργολαβιών, τη φύλαξη της Πανεπιστημιούπολης, καθώς και την παραλαβή της αλληλογραφίας και τη λειτουργία του Γενικού Πρωτοκόλλου. Ιδιαίτερη μέριμνα θα πρέπει να ληφθεί, από τις Υπηρεσίες και τις Γραμματείες, για τις περιπτώσεις που τρέχουν ημερομηνίες μειοδοτικών διαγωνισμών ή δημοπρασιών ή υποβολής υποψηφιοτήτων σε προκηρυχθείσες θέσεις, ώστε να υπάρχει στην οικεία Υπηρεσία ή Γραμματεία αρμόδιος υπάλληλος για τα παραπάνω. Κατόπιν αυτού παρακαλούνται οι Προϊστάμενοι των Υπηρεσιών και οι Γραμματείς των Τμημάτων να μεριμνήσουν για τον ορισμό του απολύτως αναγκαίου προσωπικού για τον παραπάνω σκοπό, στο οποίο θα χορηγηθεί άδεια μετά το παραπάνω χρονικό διάστημα.