Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην/και η/για την Εκπαίδευση, 22/05/2024

Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί μια ρηξικέλευθη εξέλιξη στον ψηφιακό μετασχηματισμό των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων, τα οποία είχαν ήδη δοκιμαστεί από την τάχιστη προσαρμογή στην εξ’ αποστάσεως λειτουργία την περίοδο της πανδημίας. Ο τομέας της ΤΝ έχει να επιδείξει ραγδαίες αλλαγές και υψηλή ρευστότητα, ανοίγοντας ταυτόχρονα καίρια θέματα ηθικής και δεοντολογίας, ορθής αξιοποίησης της στην εκπαίδευση, επαύξησης των γνώσεων και δεξιοτήτων των εκπαιδευτών και των εκπαιδευομένων, κλπ. Στην ημερίδα αυτή επιχειρείται μια συζήτηση μερικών από τα θέματα αυτά που δίνει τον χώρο να ακουστούν απόψεις τόσο από το πεδίο της τεχνολογίας, όσο και από αυτό της εκπαίδευσης.

Η ημερίδα “Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην / και η / για την Εκπαίδευση” θα λάβει χώρα την Τετάρτη 22 Μαΐου 2024, από τις 11 πμ έως τη 1 μμ, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης & Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστήμιου Πατρών.

Πρόγραμμα

  • 11.00: Χαιρετισμός Πρύτανη Καθηγητή Χρήστου Μπούρα
  • 11.05: Χαιρετισμός της Προέδρου της Εφορείας της ΒΚΠ Καθηγήτριας Χρυσής Καραπαναγιώτη
  • 11.10: Ζητήματα ηθικής και δεοντολογίας της Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδασκαλία. Νικόλαος Αβούρης, Καθηγητής Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών / Κοσμήτορας Πολυτεχνικής Σχολής
  • 11.30: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση, είναι ήδη εδώ! Ανθή Καρατράντου, ΕΔΙΠ Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας
  • 11.50: Η Τεχνητή Νοημοσύνη και η διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Θανάσης Καραλής, Καθηγητής Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία / Συντονιστής Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης
  • 12.10: Η τέχνη των ερωτήσεων για αποτελεσματική διδασκαλία και δημιουργικότητα στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης. Παναγιώτης Καμπύλης, Αναλυτής Πολιτικών και Δεδομένων Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου
  • 12.30: Στρογγυλή τράπεζα

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα https://library.upatras.gr/event/ai-edu/.